پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251457
رايزني‌هاي فشرده تاثير مثبت بر اجراي توافقات ايران و قطر دارد
تاریخ انتشار : 1401/04/20 10:29:40
نمایش : 749
آيت‌الله رئيسي با اشاره به رايزني‌ها و ديدارهاي ديپلماتيک پرشمار و فشرده ايران و قطر در ماه‌هاي اخير گفت: اين ديدارها و رايزني‌ها تاثير مثبتي بر روند اجراي توافقات ميان دو کشور دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي رئيس جمهور عصر يکشنبه در گفتگوي تلفني عيدانه با «شيخ تميم بن حمد آل ثاني» امير قطر، با تبريک عيد سعيد قربان به وي، دولت و ملت قطر گفت: اميدوارم خداوند به مناسبت اين عيد بزرگ برکات خود را بر مردم ايران و قطر و امت اسلامي نازل کند.
 
رئيس جمهور با اشاره به رايزني‌ها و ديدارهاي ديپلماتيک پرشمار و فشرده مقامات دو کشور در ماه‌هاي اخير افزود: اين ديدارها و رايزني‌ها تاثير مثبتي بر روند اجراي توافقات ميان دو کشور دارد.
 
«شيخ تميم بن حمد آل ثاني» امير قطر نيز در اين گفتگوي تلفني متقابلا عيد سعيد قربان را به آيت‌الله رئيسي، دولت و ملت ايران و نيز رهبر معظم انقلاب اسلامي تبريک گفت و تصريح کرد: اميدوارم به برکت اين عيد، خير و نعمت نصيب ملت‌هاي قطر و ايران و ملت‌هاي مسلمان شود.
 
امير قطر همچنين از روند رو به گسترش روابط دو کشور و اجراي توافقات فيمابين اظهار رضايت و خرسندي کرد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html